STEP 1:
Etablering af bestyrelse, dokumentation og indmeldelse til erhvervs- og selskabsstyrelsen. Der bookes et passende antal møder, typisk 6 og der aftales formøder med relevante ressourcepersoner (jura, revisor, strateg etc.)
Vi fokuserer altid vores energi på den økonomiske performance i virksomheden som vores første prioritet. Det ser vi som fundamentalt i det videre arbejde. Vi tager derfor et deepdive i økonomi med udgangspunkt i Budget, realiserede åtd, omkostningsfordeling pr afdeling, dermed sagt, vi ønsker at blive helt skarpe på, hvilken type virksomhed skal vi vejlede fremadrettet.
Dette element er på agendaen som vigtigste punkt på de første 2 møder. Typisk tager punktet den væsentligste del af møde 1 og halvdelen af møde 2, med opfølgning mellem disse.
STEP 2:
Hvordan performen virksomheden på disse faktorer: Salg, Indkøb, produktion, produktfornyelse, ledelsesstil, ledelseskraft, medarbejdertilfredshed, kundetilfredshed, definition af kultur etc.
I step 2 tager vi et deepdive i virksomhedens driftsmæssige performance. Vi kigger ned i nøgletal for salg og indkøb for derved at kunne bidrage til optimering på begge poster via sparring med relevante ressourcepersoner. Er virksomheden organiseret på bedst mulig vis, i forhold til de valgte designkriterier for den valgte værdikæde. Det vil vi gerne spare med jer om.
Dette element er med på agendaen i 2 møder p.a. Det er skemalagt til halvdelen af møde 2 og halvdelen af møde 4.